Friday, November 20, 2009

99HTN- 1 hari 1 kali saje makan lorrrr


Inilah dia menu aku hari ni..bihun kungfu..wachaa!!!!!
bihun x nampak ye kawan2 kerana telah di timbuni
oleh sayur2an dan lauk pauk yg sangat lazat...
sgt sesuai utk org seperti aku..rs x masin sgt dan x terasa sgt kelemakannya..
makann ini adalah merangkap sarapan pagi, mkn tengahari
dan makan malam utk 19 november 2009... di mkn pada jam 2230hrs..
sila tatap dengan penuh kesyahduan..hehe
kuah hampir melimpah,bapak giler banyaknyeee.....
time mkn byk benda yg aku dok pikir utk aku taip di dlm blog yg x semengah nih...
tp tu la..kepantasan fikiran melebihi kelajuan jari jemari~~~ngeeee
bl dah mngadap pc semuanya hilang...





LET THE PICTURE DO THE TALKINGS
Betapa aku kebuluran sebenarnya...maluuuu... tp itu hakikat..hhehe

4 comments:

Mia-Ina said...

begitu menyelerakan tgk bihun tue...teringat meratah tomyam kak huda..

Mia-Ina said...

salam kak huda....salam singgah di sini selalu :-)

telah siap edit my blog. tq for ur emel...dah open my blog..semoga ukhuwah kekal hendaknya

I want to lose weight said...

Awat tak KONGSI MENU ?

Sepatuputih said...

kak zel--> resepi xde..kena tanya kat kedai yg sy beli bihun kungfu tu :)