Friday, November 6, 2009

99HTN-Cerita pasal makan


Ini menu mkn mlm aku ms hr ke 2.. nama dia sup sayur campak2 ..
nampak pucat lesi je kan..mujur la ada daun sup ngan lobak tu..
Org yg dalam pantang pun boleh mkn sup ni....
oh mangkuk tu kecik je tau tp sbb fokus dekat nmpak cam besar dr muka aku:D
Yg ni pulak adalah sarapan merangkap mknn tengahari pada pg 6hb.
Air tu plak nmpak cam teh o cair tp sebenarnya madu..tujuannya?? ntah la..
lepas mkn lepak sat sambil layan tv.. then layan mata...ZZzzzzz..
workout tadak..bila mau start?? tiada jawapan..hehehe
dinner aka supper mlm ni..aku keje mlm kn la mkn..klu x berzapin la perut aku.
maggie sup yg kurang kick rasanya..mungkin sbb x pedas..
klu pedas da licin licau aku belasah..hehehe..susah org yg suka mkn cam aku nih..
jeng jeng jeng..... ns goreng kmpg ni bkn aku punya tau..
aku snap je pic sbb menggugat keimanan aku..huhuhuhu
sgt sedap baunya..waaaaaaaa






workout tadak..bila mau start?? tiada jawapan..hehehe

2 comments:

Mia-Ina said...

ble nk start workout?hehe..soalan cepumas mai lg ni...

akak ni mcm sy la..suke makan...kena byk kuat sabar ble tgk mkn

alhamdulillah selama 9 bulan sy berjaya menghapuskan rs tu..at least sy dh x tambah nasi...sy dh jrg minum manis..jrg sentuh ais dll

bukan mdh nk wat semua ni melainkan NAK @ x nak

Sepatuputih said...

mia-x tau r bl mau start..hehehe.. keje 12hrs cam sy ni mmg x dan nak mengworkout..blik umah je membuta..kang x cukup tido kat opis xde stamina la plak..(baik punya alasan) hehehe...
time cuti boleh la kot...
Alhamdulillah sy mmg da lama x minum yg berais mahupun yg bergas..cuma bl rs tringin je br minum tupun dlm kuantiti yg sikit :)