Thursday, December 3, 2009

99HTN- Akhirnya....

Kecundang jua.. huargh!!!!!!!!!!!!!!!!!!! huhuhuhu
sumpah aku x sengaja....huhuhu..sgt sedih..

pic cilok pakcik google punye...
Tarikh kejadian :
Di pagi 10 zulhijjah 1430 /27 November 2009
Tempat kejadian :
Opis..kene keje sbb raya tu hr da cuti..huargH!!!!! ni yg buat aku nangis..klu aku
tau bleh jd lagu ni.. sumpah!aku balik pekan boleh melantak sepuas2nya..
padan muka aku! konon x balik..boleh la mengelak dari mkn yg menaikkan
nafsu aku....
Macammana boleh terjadi :
Pagi tu cam biasa aku sebuk mencari breakfast..tp malangnya..
tau2 je la mana ada org meniaga di pagi raya..giler apa..
p la cafe tengok2 apa yg best..hampa...ntah2 hape2 punya makanan..
then ada la sorang abg ni bawak ketupat dan rendang ayam kampung..
wah!! dalam hati ku berkata..sedapnya...dengan selamba aku amik
dua ketul ktupat mini 1 ketupat daun 1 lg ketupat plastik dan beberapa ketul ayam rendang..
tanpa ada perasaan, aku pun makan..yum..yum..yum.. sambil2 berangan apa mak
aku masak kat kampung...Ntah macam mana pada ketulan yg terakhir aku berhenti
mengunyah..terasa darah naik ke muka...aku baru terfikir bukan ke ketupat tu di perbuat
dari beras kemudian di rebus dan menjadi mampat di dalam daun tu...
betapa bangangnye aku! jadi utk tidak membazir aku telan jugak yg terakhir tu...hehe
alang2 kan....sgt kuciwa!!!!

KECUNDANG BUAT KALI KE 2

Masak lemak rebung berdaging pinjam pakcik google lg..
29 nov tu hari aku n D geng p majlis tunang housemate kat pD..
bertolak dalam 1130 pg.. perot kosong mmg x mkn apapun even airpun aku x minum..
sampai sana dalam kul 2..lalu jln dalam x lalu kat highway campur sesat barat lagi..
bayangkan sepanjang perjalanan x makan apapun..mmg sgt lapar..
Rombongan lelaki datang kul 3.. bincang punya bincang..kul 4 baru selasai..
pastu baru r acara makan dengan x ingat 99HTN lagi dah..
Kali ni mmg sengaja mkn nasik sbb xde makan lain dah..
jadinye terpaksa makan la sbb orang dah hidang..
xkan r aku nak ngada2 mintak makan lain.. lagipun
mmg sangat kebuluran waktu ni.. dari pagi x makan...
aku siap tambah nasik lg... hehehehe
sgt sedap masak lemak daging tu...

Semoga berkekalan hingga ke jinjang pelamin..
****Psssttt... aku x tau la adat org n9 ni..tp klu org jawa tetamu datang hidang air dan kuih muih
dulu..baru makan berat..apepun masing2 la kan...
Para juri tersembunyi..berapa peratuskah markah saya di potong?? :(

2 comments:

I want to lose weight said...

Waa.. ni baru betul2 lega makan :)
Akak hari tu kantoi makan lauk sardin je tau..

Hehehe judges takkan memunculkan dirinya. :)

Mia-Ina said...

sabar huda....teruskan perjuangan...mara ke hadapan....

judges? aduhai!