Monday, November 9, 2009

99HTN-0.5 Je?????

waaaa!!!!! 8 hari tanpa nasi cuma turun 0.5kiloss je..
padan muka aku..need to do something.x boleh x aku mesti
Workout!workout!workout! DVD JM da order kat cik adek manis..
tp yg sodehnya.... talibesen phelep kesayangan ku tu tetiba plak bertukar kaler
kuning.. hijau.. merah.. kendian gelap malap padam... owh tidak!!!! duit lg...

satu lg masalah aku adalah sangat susah utk 'memerot'...aku sgt jeles same org
yg begitu memerot tiap2 pagi...suruh la aku mkn betik, pisang, prun dan ape2pun..
mmg sgt susah..melainkn klu termkn mknn basi atau mkn jamu yg
membuatkn perot memulas2..
takkan la semedang nak menelan benda alah tu kan..
sgt tension!

5 comments:

Faizah_Haris said...

salam....takpe pelan2....hehehe...bli tv baru...:P.....susah memerot eh...? cuba minum air suam byk2....

I want to lose weight said...

akak menyusut -900g sajork

::@.L.I.N:: said...

slow2 yer...jom tuko2 link...

arbaieyah said...

hahaha...kita cuma 1000g je lemak padam....yg lain masih liat lagi...haahahha...tak per...asalkan ada yang turun walaupun sikit dah kira syukur tahap gila...kalau berat x berubah lagi rasa frust....ehehehe...susah memerot???? wak minum air byk x? kalau minum air byk pasti senang nak uuukk...uukkk....ehe

Mia-Ina said...

ntahla...bg mia seminggu sekali..pasti maintain berat normal...klu naik pun 50kg..then jd semula..49.5...hehe..masih normal..apa mia buat? ttg memerot...dh jd tabiat pagi sblm g keja..wajibun...mungkin sepatu putih jenis sembelit kot..pepun penurunan tu dh ok...dr xde langsung...okla